Sankt Hans på Sandkaj afholdes for femte år i træk. Sidste år lykkedes det gennem et samarbejde mellem lokale aktører at realisere visionen om et flydende bål. I år gentages succesen med et endnu større bål på vandet.
Program
- Mad og drikke på Sandkaj og i resten af Århusgadekvarteret hele dagen
- Velkomst ved Bente Hyldahl Fogh, formand for Grundejerforeningen Århusgadekvarteret kl. 20.00
- Båltale ved Louise Sihm Knudsen, præst i Hans Egedes Kirke
- Båltænding i Nordhavnsbassinet
- Fællessang med Karen Duelund Guastavino og Martin Bennebo
Sankt Hans i Nordhavn arrangeres af Kulturdistriktet og gennemføres i et tæt samarbejde mellem lokale aktører og frivillige kræfter. Bl.a. Handelsforeningen Århusgadekvarteret, Grundejerforeningen Århusgadekvarteret og Hans Egedes Kirke.







