Selvbetjening for abonnenter

Gå til Selvbetjening I selvbetjeningen kan du administrere dit abonnement, for eksempel ændre perioder, tilmelde nyt betalingskort eller opsige.

Få gang i butikken med styr på de sociale medier

partnerDet signal, din virksomhed sender ud til kunderne, er nødt til at være spot on. Det kræver, at de brugere, der passerer forbi jeres hjemmeside og sociale medier, ikke blot forbliver brugere eller gæster – men bliver til reelle kunder.

Et godt førstehåndsindtryk er uundværligt og sørger for, at brugerne virkelig får et indblik i, hvad det er, I som virksomhed fokuserer på.

Det er vigtigt at jeres budskab og jeres mål med virksomheden springer i øjnene, og et simpelt og godt gennemført design er noget af det, der kan være med til at understøtte det hele. Med kreativt indhold på sociale medier får I fat i en målgruppe, der ellers kan være svær helt at gribe fat i. Det giver jer muligheden for at række ud til nogle, der måske ellers ikke ville være stødt på jeres virksomhed.

Styr på alt fra A til Z

Sociale medier kan være rigtigt svære at navigere i, og derfor er der professionelle, der kan hjælpe jer på vej. Med en analyse af den aktivitet, jeres virksomhed har foretaget sig på de sociale medier, har I et grundlag for, hvad der allerede fungerer, og hvad der kan forbedres, så I bliver genkendt rundt omkring.

I samarbejde vil I kunne udarbejde budskaber og målgrupper, så alt jeres indhold bliver specificeret og rammer meget præcist. Flyvske opslag og billeder gør udelukkende, at man scroller forbi jeres indhold, så det er med at være skarp og have styr på sine færdigheder. Uanset hvilke platforme, I bruger, kan I få hjælp. Der er nemlig forskel på, hvordan et opslag på Facebook bør se ud sammenlignet med blandt andet Instagram eller LinkedIn. I vil derfor kunne se, hvordan I skal lære at tilpasse jeres indhold, så det bliver præsenteret på den rette måde på de forskellige platforme, I har til rådighed.

Close